lagefest,18, halka o teoriprov avklaraaaaaaaad!

wie har hänt en hel del här sen sist! har inte orkar skrivit något för det är rätt jobbigt..
men om ni vill veta så har det hänt rätt mkt saker på bara en vecka nu , bara bra =D

i lördas så spelade vi match på nobel o vi vann med 7-0 hej och hoppla!
sen på kvällen styrde jag lagfest/18årsfest, skojsigt tror jag alla tyckte det va! sen blev det utgång på statt yey!

där träfffade jag jensan, fia, linn o massa mer =D en helt okej kväll som avslutades på max med fetaste målet.
morgonen sen på sjävlaste födelsedagen va man kanske inte på töpp men fick bita ihop=D 
släkten + jenny var med o fan vad pengar till bil jag har fått =D + en baslåda o slutarsteg av kussen o morbror! av jenny fick jag en hel stor bok med bara minnen o bilder , så jävla otroligt gjort! folk dök upp hela dagen :)
sen får man tacka för alla fina gratulationer !! födelsedagen var perfekt =)

sen på måndan skulle jag iväg på halka , nervös som fan eftersom jag har var ute på lördan hehe =p men hade ingen anledning till o vara det .. halkan gick väldigt bra men va inte så överdrivet kul som många har berättat! men kul iaf =D

sen igår så gjorde jag teoriprovet på vägverket. Pulsen slog väll i 200 eller något när man gick in o när man skulle rätta .. sjukt svåra frågor o efter 20 st tänkte jag gå, för trodde aldrig jag skulle klarat :D sen när jag skulle rätta så bad jag till gud o det hjälpte faktiskt =D 53 rätt 52 måste man ha .. hahaha så jävla gött !!! nu är den avklarad bara körning nu om ngn vecka , men när säger jag inte =D

ja det var väll vad som hade hänt på några dagar hehe =D

måste även gratta idag gustafsson som både fyller  18 o klarade teorin idag :) duktig så !

men nu hörs vi när vi hörs o förhoppningsvis har jag både körkort o bil =D=D=D
tjeetjetjetjejte enjoooooooooooy tha pictures







     






Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135



Finns även dem mest kända sidan Gratis Bio samla poäng och få hemm massa snygga prylar även där helt gratis. Det bästa är att man inte ens behöver värva utan samla poäng och ändå få snygga saker.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=48441

2009-04-09 @ 13:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0