[22] , [körkort]... bil!

oooohja vad bra livet är !
i tisdas fixade jag körkortet något som kändes så jävla gött =D
det enda som saknas nu i mitt liv är bilen höhö.. Men den kommer nästa vecka =D=D
en röd liten skrutt golf med stereo precis som jag ville ha ! ingen styrservo o man får brottas med växelspaken :D grejer!

just de, påsklov har jag nu med ! bästa påsklovet ever :D

idag blire en tripp te k-hamn med josse o jullan , får se om izza o emmelie är på !
blir morfars bil idag, lite läskigt men går nog fint =) den är fööör lättkörd efter man har kört våran tkr jag!

imorn blire partaja @ statt! peckelipeck fyller 20 å hyr stället, grymt =)

månda blire match emot glanshammar, div2,3 lag! vi hoppas på det bästa!!!

livet leker , herra =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är kung lillan;D

2009-04-10 @ 23:07:03
Postat av: Emmelie

GRATTIS igen Emelie ! =D KUL!

Jag o Issa kollade på den tidigare föreställningen.. Hade gott !

2009-04-12 @ 17:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0