TURKET !

resan har varit helt okej. Den har bjudit på mycket och lite till ... det är inte alla som har fått sett tornados o översvämningar =D det har ju som sagt inte varit allt för fint väder .. men sammanlagt kanske vi fick 3 dagars sol , så lite brun har jag blivit :) vi bodde på ett as nice hotell .. hotellet hade 6 poolar med en aqua park, 3 barer och 3 restauranger och över 5000 rum ;o skoja inte om man gick vilse.. sen hade den fotbollsplan o tennisplan :D asgött !
turkarna har varit jobbiga som vanligt .. men den här gången så tror jag de va jobbigast för elin o johanna ,, brudarna börjar ju bli stora =D men som sagt , resan har bjudits på de mesta och det har varit en kanon vecka , men goigt folk =)


Idag är det match mot råda, sista matchen ! det är alltså vinna eller försvinna... o om jag är nervös! vaknade innan 8 och kände hur de stack i magen, visserligen har jag varit sjuk i 2dagar men det här var nervositet ! ;o
jag är sjukt taggad och idag ska råda få känna på bråten ! önska oss lycka till och håll tummarna för oss :D



MATCHEN :
vi inledde matchen så jävla bra.. vi tryckte på som fan och det enda som saknades var ett mål.. det var mållöst i halvlek och vi gick ut i andra nästan i samma rasande tempo som i första.. efter en stund så göra Emma ett snyggt inspel te sofie som snubblar in 1-0 :D sen när det var ca 10 15 kvar så drar matilda på ett skott från mer än halva och den studsar över målvakten och 4an kan dra sig i arslet .. så jävla gött =D
på kvällen blev det såklart party eftersom vi vann ! började hos matilda mkt trevligt och slutade hemma hos sofie trevligt trevligt :) där sov jag även över! mkt bra helg !

Kommentarer
Postat av: Tomas

Tjena emelie.... såg nu du hade en blogg.snyggt!!!!!!!!!!!!

2008-09-27 @ 10:09:24
URL: http://teamtopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0