imornimornimorn

imorn äre dags igen för match =) hemmaplan mot serie5an Ämtervik..
förra inlägget var rätt argt skrivet men imorn hoppas jag på ett gladare inlägg =D
Det har för en gång skull gått helt okej på träningarna nu , för alla ! så det måste släppa för oss nu tkr jag !
det återstår o se imorn , jag är iaf supertaggad =D

idag på förmiddan så drog jag mig inåt till davids o tränade lite .. Där hade de fortfarande inte glömt vad jag o sofie gjorde en gång .. såg till att brandbilar o gubbar kom och hjälpte oss ;$ , kanske inte går att glömma (?) hehe
sen iaf så åkte jag o ida till kga och hämtade en present som ida köpt till dennis, riktigt sött  =D sen kollade vi på number 23, har sett den förut ,, man blir rätt cp efter den! nu är klockan 22:27 ta 27 -2-2 vad blir det ? jo 23 ! jeje
sen kom mormor hit :D vi käkade lite , sen har mamma ja o elin kollat in hotellet vi ska till snart i turkland, fan vad jag längtar !! bar i poolen haha grymt , måste testas =)
nu blire o sova .. upp tidigt o laddaa ..
tjätjä

ge mig 17 SEPTEMBER !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0