3 poäng och ett viktigt mål !

igår så spelade vi match hemma emot ämtervik  =) de ligger 4 o vi näst sist .. de hade inget o spela för o vi hade allt ! alla fattade det och alla såg 100% taggade ut !
det värsta var , var ju att de hade regnat som faan .. o herrarna spelade före oss o på mitten var det som att springa på en åker .. skorna höll på att fastna några gånger , o man låg på backen för man halka, snubbla mer än vad man stod upp , iaf jag (a)
första halvlek va sisodär , men fan vilken kämparglöd vi hade .. alla bara kötta =D
sen andra så gick vi in o köttade på som aldrig förr ,, o ngn jävla gång måste de ju komma någon utdelning, o de gjorde de igår =) matilda gör ett fint utspel till Empa som spelar snett bakåt till mig o jag får till en fin träff och får in bolljäveln tack gud för det =) vilken underbar känsla ! =D
sen har vi ju haft de rätt svårt att hålla ledningen när vi väl fått den , men igår kändes de som att vi hade gett fan på att vi skulle ha de här 3 poängen :) sen  måste jag bara säga att vi har Ravelli i vårat mål .. hon gjorde räddningar som jag aldrig i hela mit liv sett maken av :o en enarmad räddning i luften på ett hårt, tugnt skott utanför , jag stod bara o gapa :o ! fan vilken målvakt vi har =D
igår var vi värda 3 poäng och alla var verkligen värda det med .. alla var matchhjältar !

på kvällen kom ida hit och vi kollade på lite oc och käkade choklaa :D underbar dag igår!


o idag är ja lika gla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0