suck

äckeldagar i skolan! äntligen över .. men jag är rätt besviken men men ..de är som de är !

men äntligen lov snart .. bara en meningslös dag i skolan kvar imorn .. fredag helt ledig pga att vi var o kollade örebro-helsingborg! =) sen på kvälla blire åtorp :) sen lörda bodaborg o EV fest ... men jag tror jag taggar till nästa helg då det är halloweeeeeeen .. o hur den ska firas , med jensan o lovisens såklart + fleeer =)

nu blire sovasovasova börjar 8 imorn WIE tyska dirr på morronen .. sen svenska , engelska o klassråd .. sen säger jag VÄLKOMMEN HÖST LOV DU ÄR SÅ JÄVLA EFTERLÄNGTAD !

tje

psssst imorn ska jag på björn gustafsson <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0