I hate this part!

helgen har varit händelserik. party,fotboll,kalas,jenny o en jävla massa plugg =(

i fredags efter träningen på Walthers så åkte jag hem och vilade, kollade på film och taggade som fan till emmas 20 års fest =D när jag väl va där så bjöds de på massa roligheter.. vi lekte, vi sjöng o vi sööp ! så de ska va ! sen drog jag hem med bussen som jag knappt fick följa med pÅ :o han trodde inte på att jag va under 19! tar jag som en komplimang HEH .. sen träffade jag jenny på bussen som hade varit ja hos en. Lite smått go va hon med så hon hängde på mig hem så sov hon kvar! vaknade flera gånger under natten o mådde bajdåligt .. bläääääö
sen lördan bestod av pluggpluggplugg o lite basket =D sen åkte jag till mormor på kvällen o firade henne! de va trevligt för hon va riktigt glaa =) hon fick en ismaskin av oss o flinet på henne va ända upp till örona!

idag var jag på träning imorse i norrstrand kl 10 gick upp kl 7,,,,,, mys! träningen gick sisådär.. va så seg tyckte jag ! men men ..   PÅ väg dit så är jag 90 % säker på att jag såg en bjööööörn :O:O as coolt ! jag kollade ut genom fönstret o såg en stor brun sak o tänkte shit va lik en björn sen tittade ja te en gång till å då rörde den på sig ;p fräääänt !!!!

sen gick jag på fotboll.. där träffade jag julia , linus o kjell =)trevligt!

kvällen har jag spenderat med min naturkunskapsbok <3
godnatt
                                                                                    

Kommentarer
Postat av: jennnnsi

för lite fakta om din coola vän jennie nielsen, vart står all fakta om henne? vi vill veta!

2008-10-20 @ 18:54:52
URL: http://jennso.blogg.se/
Postat av: bULAN

haha, ofta DU såg en björn.. det var snarare BJÖRN du dagdrömde om;) han är ju din nu förtiden menar jag;)<3<3

2008-10-21 @ 09:51:56
URL: http://www.nogg.se/lindakarlzzon
Postat av: jenny

ja du emelie, ja ä tacksam över att du inte skrev var ja hade varit:)

o va menar du att "lite smått go va hon med"?

2009-01-21 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0