bellabus <3

Det har varit 2 riktigt tunga dagar här hemma...
igår va pappa ute och jagade med våran hund bella,, det blev ett sorgligt slut :'(
hon blev uppäten av vargar :( så fruktansvärt o helt obegripligt just nu ..
det är så jäävla tomt och tyst här hemma .. även fast vi har 2 hundar till så är det så tomt iaf  .. ingen var som bella, och de som har träffat henne vet vad jag menar .. hon var så speciell .. och riktigt speciell för oss också eftersom vi såg när hon föddes och har upplevt allt med henne ..  det här är så sorgligt o jag är så jävla arg... har bara lust att ta ett gevär å sätta mig i skogen och skjuta varenda vargjävel .. men det värsta är att jag inte får tillbaka henne ändå =(
mamma är den som tar det här värst , det var hennes bebis hehe... det var verkligen mammas hund och bella tryckte sig mest till henne också ..
pappa tycker jag också mycket synd om som fick se det här .. han var så ledsen så det gjorde ont i mig !
elin känner nog samma som mig ilska och sorg!
cloetta va ute igår och letade efter bella på gården och gnällde.. cloetta är bellas mamma.. det gjorde ont att se det..
Eskil saknar bella med, det märks när han ska äta hur lugnt han äter, han har ingen att tävla med =/

Jag hoppas att Bellabus är i ett paradis med massa korv,skinka,ost och massa mat så hon inte saknar oss så mkt ..
jag kommer sakna henne sjukt mkt  och det är redan hur tomt som helst här hemma .. men jag har minnen och det är inte lite minnen heller <3

                                                       


Kommentarer
Postat av: jenns

ja lilla bella bus..

världens gos hund..

men vet du vad, jag tror hon är i ett mat paradis just nu :)

de löser sig!!!<3

2008-10-09 @ 15:10:32
URL: http://jennso.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Usch vad jobbigt. Men bella hade ju ändå fått leva ett ganska långt liv, om man ska se något positivt i det hela. Hoppas hon har det bra nu:)

2008-11-03 @ 22:14:41
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0