ajajaj

IDAG SLOG JENNIE NIELSEN SÖNDER SIN ARM NÄR HON SKULLE BUSA PÅ BUSSEN......................hon har jätte ont nu
så skicka en liten hälsning till henne på Jennso.blogg.se! det skulle hon uppskatta =)

                                                                      

annars idag då... vaknade hos mormor riktigt kul =D höhö .. sov där för vi va i örebro igår med WIF o tittade på örebro - helsingborg som slutade 3-1 en skräll blev det.. mats blev ju gla iaf =)
Idag hade vi också Engelska förhör gick fedt bra HÖHö .. sen fick vi tillbaka naturkunskapen lyckades med ett G YEY =D tyskan fick vi me back .. G+ hon tkr om mig!
sista lektionen idag vet jag inte vad som flög i jennie o lovisa =D haha .. de skrattade i 20 min åt namnet nigelnopp ! de har humor de där =D hehe...

längtar till helg ! den här veckan är jobbig.... men "bara" matteprov kvar! känns som man kan skriva upp omprovstiden redan nu :o

jag har även tittat på lite gitarrer idag med . men vet inte vad jag vill ha för nån än :o

HEJHEJ
                                                                                        


Kommentarer
Postat av: en ledsen flickat

tack, ditt engagemang värmer<3

2008-10-26 @ 19:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0