Polly

halåhalå.
idag jag o jensan tävlat emot pensionärerna på badhuset! i simning om ni inte fattade det .. vi simmade drygt en kilometer något vi var riktigt stolta över =D så vi förtjänade en fet hamburgare på MAX !

igår va det bandymatch i valla emot karlskoga.. derby WIE =D hehe vi målade krigsmålning.. men kanske lite skämmigt när man tänker efter , eftersom vi fick stryk med 0-11 hahahah ! men jag tkt vi va riktigt bra igår iaf =p man får tänka på att det är 3 matchen för många ... !

i helgen blire luuuugnt ! ska träffa jensan, lovisa o jennifer ikväll :D sen imorn vet jag ej än .. men sönda träning ! =)

nu ska jag lyssna på massa mysmusik jag fick av mathilda =) pusstje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0