onda fötter och studiebidraget borta på 7 tim !

tjeeeeeeba
sitter just nu hos lina i varberg riktigt trevligt =D lina,mikkiz o fia håller på å slår in paket ! jag är redan klar =D
vi har varit på ullared idag ... va as mycket folk fyfan! endel är ju inte kloka o bara mejlar på med kundvagnarna på hälsenorna, går i en annan värld typ! man hittade en hel del , alla julklappar klara :D sen hittade jag lite till mig själv ! som en vinterjacka, väska, underkläder o mysiga pyjamasbyxor =) pengar gick de åt , men fan alla julklappar klara o jag handlade för 1100! värst var fia som handlade för 2200 hehe =D mikkiz handlade för 1700 o lina för 1200 om ni är nyfikna,, jag är snålast tydligen =D
när vi skulle från bussen till lina så åkte vi taxi! en rolig filur som taxichaufför som sa lite roliga saker .. " man lär sig något nytt varje dag ............. men inte jag"    " jag är ju utlänning. jag försöker lära mig " sa han om julen och julklapparna .. " är ni fyrlingar "   sen avslutade han och sa lite sådär typiskt " nu vet jag ju vart jag kan komma och hälsa på om jag har tråkigt " yee va roligt om han skulle dyka upp!
bagaget i taxin var proppfull av påsar så jävla mkt är det o jag vet inte hur vi ska få med allt på tåget :o men det märks imorn ..
nu ska jag färga håret mörkt till minne av johan palmen .. jag tänkte färga medans 10000 emosar gjorde något annat igårkväll/inatt säkert ! men lugn, han släpper nog en skiva snaaaart ......
hare så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0