LOVET

lovet har gått alldeles för fort .. känns som jag inte har gjort men ändå har jag hunnit med det mesta förutom PLÖGGET,,
har träffat många som man inte hinner träffa när det är skola =)
har även varit i stockholm (fredags) och shoppat ! hittade en hel del =) men inte en enda känids =s fast mamma o elin såg en varsín ..
igår vare fotboll i bergslags där vi mixade dam o herr första matchen =p riktigt kul ! mitt lag vann höhö
sen när jag kom hem så åkte vi ut o tände ljus för bella och theresia!
sen blev det lina,fia o jensan på kvällen =D vi drog in till kga och hamnade i sandviken hos en Markus, de va trevlans =)
kom hem vid 3 och då va ja o jensan så jävla feta så vi drog en kanada! =D höhö vaknade vid 10 =o
idag blir det hemma med plugg, sen kolla film med mamma och ut o gå eller springa ! =)

ett tråkigt inlägg .. men väntar på mamma så tänkte skriva lite .......

ett helt okej lov har jag haft iaf .. nu börjar skolan stressen och FOTBOLLEN =) igen ..
tack o hej

måste också säga GRATTIS LOVISA HÅKANSSON SOM BLIR EN I GÄNGET IDAG 17 ÅR CONGRATS =)


Kommentarer
Postat av: löövis

tack för ett vackert välkomnande in i ert gäng ;) <3 haha

2008-11-17 @ 21:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0