Kaputt

... med den här helgen ! fast den har varit riktigt trevlig..
fredas va jag o jensan i badhuset o simmade lite sen på kvällen åkte jag te henne o lirade wii som jag blev utklassad på av jensans familj :p så äre ibland !
lördan vaknade jag upp hos farmor o farfar .. sen gick vi te kussarna en sväng o hälsade på ! =)
seeen va jag på valsverkö me karlsson en sväng kollade på jenny när hon spelade sen på frida medflera som dansade.. de va skoj :D otroligt att så många kga ingar tittade in =) men trevligt att de vill se något annat än skiten där de bor! höhö
sen idag då om ni vill så gärna veta eftersom ni har läst ända hit så har jag bara tränat ! även hälsat på jenny en sväng =D

allt för mig. helgen som sagt slut. snart en ny. trevlig vecka väntar.fotbollsgalan imorn med. TJE


 I was loosing myself for somebody else, but now I see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0