potatis!

tje .. tänkte bli en i mängden jag med o skaffa blögg !

imorse va jag o tea o tränade på colloseum =) dynggött! sen efter de blev de hem o ladda hem några avsnitt i Gossip girl + Ladder 49 som va otrolig bra!  Jag satt o tänkte igår och kom på att det inte är mer än kanske 40 avsnitt av oth så måste börja titta på ngt nytt så Gossip Girl blire nya o nörda till !
Efter jag drog några avsnitt så åkte jag till Bonneland träffade jossö trevlans :) kollade även på fotboll skitkallt! åtorp vann me 3 eller 4 - 0 ! De tar hem hela 5an tror jag .. Sen övningskörde jag hem gick rätt bra :D O nu blire o dra ett avsnitt av Gossip och sen sova , upp tidigt o lira match mot Norrstrand! känner mig rätt pepp faktiskt =) Jag har fått endel kritik efter de senaste 2 matcherna så imorn får jag väll visa!

Saknar mikkiz, blir att åka dit 5-7,8 där någongång :D Hon kanske kmr hem nästa helg!

imorn blire även K-hamn o överraska sofie om hon inte hinner se att jag har skaffat blögg .. vi får hoppas!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi tar hela 5:an:D
du glömde skriva att du butta mejj så jag spillde kaffe på mina brallor:O
jävla nööörd btw;Dhaha

2008-05-16 @ 22:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0