igår och idag!

igår vare en helt okej dag :D dagen bjöd på fotboll där vi lirade mot norrstrand! matchen slutade 6-0 till dem men fan va bra de var! De hade allsvenska spelare och div 1.. resterande var div 2 spelare så vi ska nog vara nöjda + att vi spelade helt okej :D Sen efter matchen körde brunzan rally för jag skulle kolla på ganoush när hon skulle spela teater och fan va bra hon var :D lite ledsen att jag missade när hon sjöng solo men hann iaf till teatern :D .. sen efter teatern följde josse med mig hem då vi käkade lite tacos , sen ringde ganoush o vi tog pärlan till henne fast tog ett stopp vid kronis där det skulle inhandlas lite gött. Hos henne blev det Giutarr Hero o BARNGENI!!!!  Jag blev riktigt imponerad över hur allmän bildad sofie Bergmark är altså :O vi körde försten till 100 o resultatet blev 100 - 51 till vem kan ni ju själva gissa .................. Fast det var mycket fusk som avgjorde tyckte jag då men men ;D ska utmana henne på familje geni någon dag! var iaf jätte trevlans och träffa henne och josse. Josse sov också kvar :) idag blev de att tjocka till kladdcake och kolla på Ladder 49 som är otroligt bra.. Är en låt i slutet som är riktigt fin "Shine your light down on me, Lift me up so I can see"
sen var jag även ute med Bella och tog en promenix genom barndomen kan man säga!

Nu blire ett Gossip Girl avsnitt innan jag ska söva !
pusshej


Kommentarer
Postat av: jossö,,,

ladder 49 var riktit jävla bra faktiskt:Dmumms på de:D

2008-05-18 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0