Goodbye

soft skoldag idag .. började halv 11 och slutade halv 12 Älska walthers hihi =D
sen har jag softat hela dagen , med Gossip och NYA oth avsnittet :D fan idag vare riktigt bra avsnitt i one tree hill :)

sen har jag kollat på elin när hon lirade match =) de vann med 5-2 tror jag! sen gick jag o ida och kollade på U21!

imorgon blire teori och kanske styrka innan beror på hur jag mår i halsen oså .. sen har vi 2 lektioner o slutar kvart över 2 tror jag =) sen efter det blire träning om jag är frisk då :D blir sköj det ! börjar gå lite uppåt nu men är inte helt 100 än , skönt att det går uppåt ist för neråt som det har gått ett tag nu ! jeje blir o söva nu =)

Who are you?

natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0