<3 ?

hejsan!
imorse vaknade jag o va halv sjuk.. lite förkyld o lite ont i halsen men pratade som en kratta typ ;s så vette fan va det är .. men stod över WIF träningen o tog det lugnt hemma hos mormor :) underbart att hon finns !

senare på dagen mådde jag bättre och följde med ida till stallet och hjälpte till där =) bjöds på mkt skvaller :D

sen åkte jag, ida , johan, mark och dennis till åtorp och kollade på åtorp - strömtorp som slutade 1-3 till strömtorp! rättvist? njaa , de gjorde riktigt snygga " tur " mål skulle jag kalla det :D åtorp kämpade på som bara den men de nådde inte riktigt ända fram! sen for vi hemmåt storstan igen och ida följde med hit och käkade sen pratade vi om allt möjligt , så otroligt skönt !


now I know how I feel about you!   <3 ?

match imorn .. skit dåligt med folk + att jag känner mig halvsjuk men det ska gå bra =D sen blir det barnvakt åt julia bolinder har jag lovat :D blir att heja perran till seger ( hur nu det ska gå ) , sen lira lite guitarr hero! får även hjälp av ida :D det ska bli en trevlig helg !
sen på sönda ska jag till bonneland :)

natten people <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0