inga dörrar är stängda!

gjorde nyss ett one tree hill test pga tråkigt liv ! men fick alla rätt höhö som bevisar mer hur mitt liv är tråkigt ... =D

midsommar blev helt okej , umgicks med jensan,lovisa,linda,frida,hjerpe,marcus,tobbe o några mer om jag har glömt ngn .. jag var även och hälsade på sofie där det var lite fest ...


vad jag har "kommit" på under helgen är att det är så jävla mycket lättare och snacka med lite alkohol i kroppen hehe! eller allt blir fan lättare med alkohol i kroppen synd nog .. !

nu ska jag snart på samling .. vi ska möta eda WIE ,, de spelar med en libro som ligger 15 meter bakom backlinjen. hon är typ 100 år och ser ut som pippi långstrump och hon slår långbollar som skattkärr ! allt för mig , HEJ

Förresten vill jag bara ge en FET puss till jensan som har varit så snäll i helgen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0