3,2 mil !

idag var jag o loviiiiiiiisa duktiga o tog hojarna till Åtorp =D va en trevlig cykeltur .. =) inte alltid man träffar en lärare på en monica tiger på en cykel skrikande HEEEEEEEJ så hela dfs + åtorp hörde hehe .. sen mötte vi simon o han följde med oss till åtorp skylten sen vände han .. kan ha varit pga vårat tempo ? vem vet =D
sen kekade vi glass som vi kände att vi förtjänade med linda, lisa o jonna =) sen blev de också årets första bad! rätt kallt faktiskt .. men de blev några simtag iaf !  sen blev de pizza =$ o hon som jobbar där hatar mig nog nu ! för att köttet jag fick på min pizza var röd o då sa jag ifrån o då blev hon sur som fan , sen när det kom en som jobbade där snackade hon på sitt turkis språk o pekade o hade sig ! =D  sen drog vi te lisa o kollade på film på andra sidan hette den tror jag .. rätt läskig ., hade itne vågat sett den på kvällen tror jag hehe =D sen trampade vi hemåt  o va lätt det gick hemåt fast älven rinner åt andra hållet ?!

dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men jävligt bra iaf =D tack lovisa o lisa =) dagen vart såååå bra =)

image1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0