nora!

från sönda - måndan var min familj o jag och hälsade på jenny och hennes familj i deras sommarstuga! Jag fick köra dit och det var inte det lättaste för när vi hade kommit en bit så körde vi raakt in i ett riktigt åskoväder så man såg knappt någonting .. mamma satt som vanligt livrädd i baksätet! men sen kom vi iaf fram =) och man måste erkänna att man var rätt rädd att vara där i lilla sommarstugan när det blixtrade var 5 sekund! och där har åskan slagit ner förut !    Efter ovädret så åkte vi och badade, det regnade ju lite än men jävlar vad varmt det var i vattnet ;p riktigt gött ! sen käkade vi grillat och slog på lite onetreehill , sen gick vi även ut och sköt luftgevär det var riktigt kul =D sen igår när vi vaknade och hade käkat frukost drog vi direkt ner till badstranden , eller vi köpte noraglass något som är ett måste när man är i nora .. men fråga inte efter kulor , om du inte vill bli utskrattad ! =D efter vi badat o haft de gött drog vi hemåt , jag skulle på träning och pappa till vetrinären och lämna ngt kött =s han har skjutit ett vildsvin på 180 kilo, största jag sett !
jag släpptes av vid mormor först orkade inte vänta vid bråtenvallen något som jag valde rätt i. För sen började det verkligen spöööööö regna och dyngåska! vi fick vänta på våran träning i 40 min ;s inte alls kuul ! sen när jag kom hem till degerfors så kom åskvädret hit , lagomt till man ska lägga sig ! men jävlar vilka blixtrar ;s jag och elin filmade de i 10 min =D fränt som bara den , även om jag är lite halvrädd för åskan , men mest för mullrerna!  ne nu ska jag dra , har fått fint besök ifrån dalarna , älskar folket därifrån =D

igår när vi badade så simmade vi ut till ett hopptorn och där skulle syrmin göra bomben som vanligt .. men den här gången vare extremt , jag skratta så jag föll av madrassen, fick ingen luft och fick känna på gårdagens mat ! hon är så jävla liten men kan få till så det skvätter som en 300 kilos gubbe !


TJE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0