mikko ist hemma =)

yes , äntligen är hon hemma :D det första vi gjorde var att biffa oss lite i hennes gym .. kmr nog ha träningsvärk i magen imorn ;p vi har bestämt att vi ska ha nyttiga veckan innan vi drar te danmark så vi har endel träningspass den här veckan =D men vette fan hur jag ska klara mig ,, för idag hämtade jag o ninni ut 2 lådor kakor ;o

satan va trött o grinig jag var när jag kom till jobbet imorse , men har inte sovit ut på 2 veckor nu , o inte kan jag sova heller ... men idag fick jag 2 timmars sömn på jobbet iaf .. men dumt var det kanske , för nu går det inte o sova ..

på lörda drar ju jag, mikkiz o familjen olsson och familjen bolinder till danmark med , jävligt gött =D sol,bad o partaj o en jävla massa träning med .. varje dag ! för sen börjar fotbollen med , serieöst ska det bli med .. ny tränare och nya mål ! nästa år röd eller blå 3 eller 2 ? återstår att se =) ser fram emot resten av säsongen iaf ...

Som jag hade dig förut                         det känns bra nu , jävligt bra! för bra ;o ?







DU är bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0