Living the life.

den här dagen har gått ruskigt fort :p , en riktigt bra dag !
på jobbet idag fick jag följa med pappa och kolla på en friggebod han ska ha i skogen tänkte han, men de planerna ändrade jag snabbt på hahah .. den friggebon ska bli mitt nya rum förhoppningsvis .. den har kök, el och 2 rum perfekt =D    aen åkte jag o pappa in och hämtade min nya säng asgutt !  sen kom jullan te mig och vi gick ut och gick :D sen "tvingade" hon på mig fetto mat , så vi drog te raffös efter promenixen och hämtade mat sen tittade vi på What happens in vegas.. rätt rolig film :) nuu ligger hon här brevid o halvsnarkar i nya sängen .. hon fick äran att inviga den med mig ;$ haha .. ne jag ska väll också sova lite , sista dagen imorn för den här veckan o det mesta är redan klart .. ÄLSKA FREDAGAR !

hare tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0