hihöööö

vaknade fint imorse, såg serieöst ut som ett gammalt vrak som legat på botten i 500 år .. nerrå , men segt som fan vare imorse å jag vaknade nog inte till på jobbet förrän de blev lunch ..

idag har jag tränat.. första passet från Bråten o fan de va varken kul eller kul .. så jävla jobbigt bara ! Jenny stod o skrek på mig under alla intervaller o njöt när jag fick springa som en idiot i det " nyklippta"gräset ! tugnt...........

nu ska jag sova .. jag har måånga timmar sömn att ta igen !

sen är jag otroligt trött på endel som hackar innan de ens vet ALLT ! just nu förstör jag allas liv o jag lever på det med , jo såäre tydligen .. men innan man säger för mycket tycker jag man ska ta reda på allt innan man säger sånt !

godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0