gårdagen !

igår efter jobbet åkte jag , mamma , elin , johanna o kära mormor  in till örebro =) jag övningskörde dit o det gick faktiskt väldigt bra ,, iaf emot när jag körde i torsdags ;p 
i Örebro stod shopping på schemat WIE .. men shopping för mig blev det iaf .. jeans, 2 t shirts, linne , tunika, solbrillör, underkläder, tror de va allt ! pengarna bara flög iväg =/ men jag hade fått lön från bråten o sen hade mamma tagit alla mina 5 er och 10 er som jag hade samlat på i min fotboll .. o där var det tydligen nästan 600 kr så nu blire o spara igen =)

efter örebro tog jag moppön ner till åtorp , till linda :D där käkade vi grillat riktigt gött .. sen spelade vi kubb o jag och linda ägde ut jullan o hanna .. ingen tar mig på kubb ! =D  Sen innan jag åkte hem hälsade jag på limpan =) vi kollade på sream 2 haha ..

ne nu måste jag upp och fixa lite .. ska snart till kga , bara lina vaknar te =) sen ikväll blire party ! men innan ska JAG tydligen Grilla hamburgare på valla  ;o

gårdagens rubrik för dagen var : this is the life AND I LIVING THE DREAAAAAM höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0