byebye

o de ska bli HUR gött som helst att komma ifrån en del saker .. men vissa kommer jag sakna !
Imorn kl 7:45 är det avfärd fyfan säger jag bara .. jag som hade tänkt mig lite sovmorgon, men får gå upp halv 8 och äta på vägen istället så får jag sova lite längre =)

på båten blire spel i automaterna såklart .. men mamma har ju pantat in alla mina kronor så har inte så mycket o spela för ;p

Idag gjorde jag sista dagen på jobbet .. vi hade det rätt hårt idag ;p men äntligen över , även om man kommer sakna ninni osådär .. men henne blire o träffa snart igen hoppas jag =D  När jag kommer tillbaka så blir det mktmktmkt träning .. vi startar upp med träningsvecka sen 1 eller 2 matcher på det .. sen veckan efter börjar serien med 3 matcher på en vecka , men ser jag bara fram emot =D jag har ju mitt mål inom sikte så bara att köra 110 % nu !
Idag var även jag o mikkiz ute o körde lite i Råbäck .. sprang upp o ned joggningsvarv .. sen 200 M 80 %  av sin maxfart 10 ggr skojit =D

igår var jag jullan o josse ute o fiskade litte =D lika kul som vanligt .. först kom som vanligt josse med sina 3 fettonfiskar .. på andra plats kom faktiskt jag med mina 2 minifiskar .. å på sista plats kom jullan med sin minimini anorexia fisk hahaha ! kul hade vi igår iaf .. båten höll på att välta några gånger å sen uppfann vi ett nytt krig " Fiskkrig" gissa hur man gör !     efter åkte jag hem till linus en liten sväng och sa hejdå oså =)

ne nu ska jag sova .. hare så bra <3

Som jag hade dig förut <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0