bingoo

ja idag gjorde vi debut jag , varg och peckan =D o HUR vi gjorde det .. vinst typ direkt 500 kr, men inte jag då som var så envis o skrytsam o sa precis innan att vi inte ska dela alla 3 utan att jag ska dela med mamma för att de 2 gav otur , jo tjena 500 kr till peckan o varn 0 till hulon !

idag på värkö vare som vanligt .. =) trevligt som sagt !

idag är det redan juli ,, tiden bara flyger iväg .. men ska jobba i 2 veckor sen kommer mikkiz hem o fyfan vad hon är saknad! sen drar vi te danmark o köper sprit HÄÄÄ .. sen drar vi på liseberg hon och jag hoppas jag med :D sen blire ju putte i parken o lasse i Augusti , mycket fotboll o bad ! bara njuta av den tiden som är kvar ...

imorn blire jensan inlines står de på schemat tänkte vi , vem vet ! =D jag skulle vilja se narnia .. men när jag såg första narnia så hände det ngt horrible,, så får se om det blir så ..

nu ska jag söva , upp snart ! TJE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0