jag vill ha meeeeer jul ge mig!

tjabba hej ..
igår var jag i stan med mikkiz,lina o fialotta! fixade det sista , som bilder till alla tavlor jag har köpt till släkten! men när jag hade skrivit ut dem så såg jag att jag hade skrivit ut dom åt fel håll (SUCK) och det gick inte och ändra håll där utan det får man göra i datorn , men jag hade inte tid att åka in idag så igår kväll satt jenny och jag och pysslade som fan ! så jävla tråkigt :p har inte tålamod för sånt ...
efter Kga så kom jenny o deras familj då .. vi käkade grööt och bytte julklappar =D mys! sen satt vi som sagt i mitt rum och fixade julklapparna .. när alla var klara och jag skulle slå in mormors så vägde jag sådär lite för mycket över tavlan så hela glaset sprack ! kul och lite sådär bra tajming .. men pappa sa att vi får åka in till glasmästaren sen nåndag! sen gick väll allt bra med julklapparna förutom att jag försa mig till pappa att alla skulle få likadana så han vet ju vad han ska få nurå , men hoppas han glömmer =D

idag ska jag fixa den absolut sista julklappen , och det ska jag göra snart, för sen ska jag träna innebandy o efter det kommer familjen Bolinders på vet ni vad .............. KRÄFTSKIVA hahah , inte många som har kräftskiva dan innan julafton.. lite vrickat men det är gött de med =D
tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0