jag bryr mig ..... än

Idag i skolan satt jag och lyssnade på en låt som fick mig att tänka tillbaka på tiden förr , när man gick i 8an 9an där .. då livet inte var som en dans på rosor precis.. Låten väckte många minnen, inte bara för mig själv utan mest för en person som betydde otroligt mycket på den tiden(betyder även idag). vad jag vill ha sagt.........
"ramla inte ner så hårt som du gjorde sist, det finns för mycket bra saker här i livet" säger som han som vi hade idag på sista lektionen " det gäller att se stråkarna "         
jag bryr mig.....än


nu ska jag iväg o träna, riktigt gött !
tränade imorse också , spelade emot folkhögskolan vi vann med typ 6-4 =D


sorry för ett lite sådär halft tråkigt inlägg , men de får ni fan stå ut med.. man ska skriva ut saker man har i skallen ibland =)

tjaotjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0