gAmehelg!

en rätt gosig helg framför sig , eller hälften har ju redan gått =D igår tog jag det riktigt lugnt , skrev klart jävla ergonomi uppgiften , satt i 5 timmar med skiten .. men jävligt gött näre e klart !
idag gick jag upp vid 10 samling 11 .. innebandy match emot serieledarna stod på schemat =D mys de! jensan gjorde debut i målet , riktigt bra =D matchen slutade 16-2 , 2 mål gjorde vi :D fätt bra !

imorn äre fotbollsmatch emot norrstrand fast emot deras j 18 ! kan bli grejer det .. så det ska jag tagga upp till nu med lövbiff o pommes , kan inte bli bättre =D fast innan ska jag skriva klart solenergi arbetet , skön lörda jo tackar o på köpet har jag fått en fläskläpp..

förresten blev våran s2as lussevaka riktig lyckad här har jag nåra bilder ni kan kika littö på !
                                                                                                                                                    

happy lucia på er                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0