fys med nisse varg

fyfan , han är en tuffing och varje gång man lämnar hans träningspass ska man vara glad om man lever!
idag hade vi styrka.. hinderbana 4 varv 45 sek maxa sen fick vi inte mer än 10 sek vila mellan stationerna,, jeje gött efter !

annars är allt klart i skolan så underbart jävla gött! =D bara och gå in på lektionerna och take it easy som fän..
idag slutade vi 5 i 3 efter vi lämnat boken .. så jag o jensan tog oss upp till bussen i normal fart (troddevi) när vi var vid stoppljusena så kommer bussfan tidig som faaaaan .. den går 5 över från station o brukar vara vid oss vid kvart över o klockan var bara 11 över .. så vi vinkade som bara den men tror ni busschaffis ser , NEJ .. så där fick vi stå ute o frysa och vänta på bussen som går 5 över halv och som plus på att vi missade förra bussen så får vi vänta i 50 min på den .. försenad som vanligt var den ................................................
när jag får körkort ska jag aldrig mer åka buss!

nu blire nog snart och sova , blir inge sm imorn för grabbarna så en vanlig träning på morgonen , HÅRT!
godnätt

Kommentarer
Postat av: josse:D

du älskar att åka buss:D

2008-12-16 @ 23:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0