how's your life

Yellowcard - empty apartment
Waking up from this nightmare
How's your life What's it like there
Is it all what you want it to be Does
it hurt when you think about me
and how broken my heart is
Gosig låt, dels för att den är med i onetreehill med då heheh =) längtar som fan till 1 sept då första avsnittet i säsong 6 kommer =$$$$$$

i alla låtar så hittar man alltid någon eller något att tänka på, finns alltid någon rad i varje låt som man tänker till extra ! iallafall gör jag det :D o är saken man tänker på bra, eller sådär riktigt dålig så blir låten fan bra .. men det beror helt och hållet på vad det är man tänker på som gör hur låten blir , jeje slutbabblat !

inatt blev de sent o jag som hade  sagt att jag skulle sova tidigt , men ändrade planer ;p somnade ju iaf gött sen ..
imorse blev man väckt av telefonen, helene ringde :) och då v ar klockan inte mer än 10 så de blev inte så många timmar inatt heller :oo  sen har jag bara slappat framför tvn tills jennsan och jag gick ut och busade ! först skulle vi till ett place men icke , 5 minuter sena hopp bara gå hem då ;p sen cyklade vi och handlade lite grejer för sen skulle vi göra panncakes o va gooa de blev MUMS , aldrig har pannkakor smakat bättre =) efter det gick vi ut för att leta ett riktigt mysit ställe, men de va inte lätt i den här staden! men vi hittade ett allt =D

imorn blire match om jag blir bättre i halsen nu hoppas verkligen det , jag ska ge igen på en i villastaden som gjorde så jag fick åka till sjukan förra gången !!!!!!  =D

idag var emelie modig också men vad hon gjorde ska hon inte avslöja ;$

tjeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0