sista veckan =(

hopp så var det här sommarlovet öveeeer ... det har varit lite sisådär , har haft alldeles för höga förhoppningar (vädret!)  men det har varit riktigt kul att träffa alla som man inte hinner träffa så mkt när det är skola =)

i torsdas var jag, jullán, josse o sofie till liseberg ! det var riktigt skojit :D härlig känsla att vara på liseberg  :)

sen har det varit vulkan marken fre-lör! Degerfors höjdpunkt =D jag hittade ingenting förutom en munk höhö! I fredas kväll så gick vi mil jag lina o fia ;p haha fyfan va tråkigt degerfors är ... Ingenting händer! I går kväll va vi o käkade hos paret bolinder INGA barn , men jag o jenny trotsade för vi ville ha kräftor o kladdkaka ^^, sen åkte vi hem till mig och drog en skiva onetreehill =) var nog sista avsnittet jag drog den här sommarn =p

sen inatt blev man väckt vid 2 av en limpan som ringde och hade en rolig sak att berätta  GAH , o jag har rätt svårt att somna om , sen precis när jag somnat om kommer mormor in o tänder lampan ;OO sen när jag somnat om en trejde gång kommer mamma o de hem ;SSSSS    =P

idag ska jag äntligen få lira lite fotboll =D eller iaf testa om det går med allt .. får börja på bänk :( men har inte tränat på 2 veckor pga att jag har varit sjuk oså! men idag så jävlar :D:D:D Efter sen kommer lite folk från Dalarna :D ännu roligare, de är så sköna =)

nu blire o dra.. jag gör nog en sammanfattning av sommarlovet någon gång när jag orkar ! =D


Kommentarer
Postat av: simossss

de är ju bra mysigt med skolan igen ju! :D

2008-08-19 @ 22:14:40
URL: http://simonwido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0