S2A*

tjabba.
idag började då skolan igen då , men man får la tänka att det är näst sista gången jag kommer säga de =p
i skolan så fick vi busskort sen kekade vi lite i den nyomgjorda matsalen , blev fan lite kär i den =p riktigt fräscht vare ..
sen åkte jag till pilgården och gjorde EKG test som gick bra!  problemet som de trodde var att jag har för låg puls så hjärtat får arbeta så och det är därför jag får så ont i bröstet och att pulsen slår lite fel .. men ska ändå undersöka det lite mer ifall att eftersom jag tränar rätt mkt :) kändes gött att man inte fick ett svar som " hörre du lilla damen får lägga skorna på hyllan" jo men man tänker ju alltid på de värsta , iaf jag i de situationerna!

sen åkte jag iaf hem till farmor och käkade lite paj o mat =D sen tittade vi på holm stackarn kom bara 4 ! sen har jag o helene tjockat framför beck =p så om jag somnar ikväll är frågan !
nu måste jag iaf gå och lägga mig ..
så hare gött pösstjeE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0