PIP

Tjena! i helgen stod putte i parken på schemat + match =) jag köpte ett 3 dagars pass så jag var där alla dagar! i torsdas vare uggla o jäklar vilket röj det var jag,linda,hanna,emelie,ida,linn o frida stod nästan längst fram och hoppade sönder .. otroligt kul .. sen spelade även maia och salem al faki! på fredan när man vakna hade man en aning ont i fötterna + vaderna, men bara o härda.. på fredan väntades ju håkan =D men innan han började så spelade timo räisänen som vi fick autograf av efter, markus krunegård som är kung, hardcore o petter .. sen äntligen håkan o jävlar vilket ös! vi stod nästan längst fram i mitten och man var mer koncentrerad på att inte ramla än vad man tittade på håkan hehe .. riktigt kul =)på fredan var även jullan, jennsan o lovisa med =D efter håkan blev det lite vila innan adam tensta skulle dunka litte .. dopeboy är jävligt skön! sen blev de äntligen hem till sängen.. örona brusa som aldrig förr mysit! på lördan vankades det match =D hemma emot skattkärr.. i förr omgången så torskade vi med 9-1 o idag gick vi in för att köra defensivt som vi gjorde i 63 min, sen rann de iväg till 0-5 SKIT ! matchen gick sisodär för mig va inte med i spelet så mycket eftersom vi körde på det sättet vi gjorde .. men inga misstag stod jag för iaf så de va gött! efter matchen så åkte jag hem o tjura lite, sen käkade jag och sen hem till ida =) sen åkte vi in där vid 8 då spelade mustasch inte riktigt min stil.. sen träffade jag o ida, julia,linus,hanna o karlsson.. vi alla påväg till hästpojken. där mosade vi oss fram eftersom det var linus och julias favoritband! kunde 1 låt i refrängen men de gick ändå , trevligt sällskap iaf =) efter det så försökte vi gå in på backstage för linus hade fått tag i något slags band , men de gick ej, de va lite synd! idag kan man ju säga att fötterna mådde riktigt dåligt efter matchen osen för att man har hoppat och gått i 3 dar.. så jag dissade halva teddybears sthlm och så drog vi hem .. som vanligt susade det i örona men vafan , det har varit helt underbart där inne .. träffat mycket folk allt från göteborgare till en halv svensk brasilianare ! nu blire träning CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0