leaving town!

"det hjärta som skulle bli ditt på något vis, det fryser nu sakta till is "        FÖRVIRRANDEEEEEE !



fan vad det känns som det är höst ute. Sommarn hann ju inte ens börja =(
nu är skolan igång på allvar igen kan man säga .. Men än så länge äre helt okej !

idag har jag funderat en hel del på om jag vill flytta till karlstad och idag kändes det som ett klokt beslut! ge det en chans ett försök.. inom både fotbollen och i det sociala =) Det är ju absolut inte långt bort ..


ett meningslöst inlägg men jag har tråkigt!

men ska nog ta och lägga mig !


igår fyllde även sofie 17 år =)


gudnatt


Kommentarer
Postat av: Stina

kom till karlstaad!

2008-09-02 @ 12:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0