08 08 08

LARS WINNERBÄCK
idag åkte jag och jensan in till örebro för att titta på markus krunegård hehe , ne men vi ville se han lika mkt som lars =D
vi åkte med den pratgladakusinentony =) trevligt trevligt!
väl inne så köpte vi oss feta hamburgare shit , aldrig ätit större fan:D dem  döpte vi till lassehamburgare , fiffit !
sen tittade vi på cissi o nour och vilken humor :D hahah otroligt sköna! där blev vi också kondomtjejerna!
vi köpte också oss 2 tröjor som man ritade själva på! jag köpte en snorgrön och en rosa.. den rosa målade jag en sån ful " gitarr" på så den kmr jag aldrig använda :( haha , jensan va däremot jävligt konstnärlig=)
sen tittade vi på missli där vi träffade på josse o sofie med .. om jag ska vara ärlig så var det lite halvjobbigt att träffa dem först , men kvällen blev riktigt riktigt bra! <3 förutom den där tanten som blockade mig och jensan när vi ville framåt och som jag fick en utskällning av :o trodde hon skulle döda mig fan! men hon lär ha haft tinitus efter mig o jensan ,, man bråkar inte med oss va! =)

lars var riktigt kanon!  var mäktigt att se honom live =D många bra låtar , men är litelitelite besviken på att jag inte fick höra kom änglar och som jag hade dig förut ! men där måste de ju sjunga duett eller va de heter o de kanske inte fanns ngn som kunde de =p men han får iaf 4 av 5 toasters KANONKUL (Y)

nu ska jag sova ! tjätjä

det är aldrig försent för något men satsar man inget så vinner man inget !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0